Сьогодні пропоную обговорити CTA (Call to Action) - це один з потужних інструментів, від яких залежить успіх вашої комунікації з користувачем. При правильному його використанні він може принести додаткову конверсію на вашу цільову сторінку. При неправильному, навпаки відштовхне користувачів від вашого сайту. Правильний CTA це найважливіша зі складових будь-якої рекламної компанії.
Що це таке?
CTA - створюється з єдиною метою, а саме змусити користувача зробити потрібну вам дію, яка в підсумку принесе вам користь. Конвертація користувача в клієнта, найчастіше відбувається завдяки кнопці, банеру або формі підписки. Такі заклики розташовуються на цільових сторінках, спливаючих вікнах, рекламних оголошеннях, в кінці статті або поста. Простіше кажучи в будь-якому місці максимальної концентрації уваги користувача.
Кожна кнопка повинна знаходиться на своєму місці і бути максимально зрозумілою користувачеві, щоб у нього не залишалося сумнівів в тому, що йому пропонують. Отже, ми можемо виділити для себе перший з трьох головних пунктів вдалого CTA.
Розміщення:
Найкраще робити кілька закликів до дії на одній сторінці. Так, це викликає палкі суперечки в середовищі інтернет-маркетологів, але ми стоїмо на позиції того, що чим більше CTA на сторінці, тим більше шансів, що якийсь із них зацікавить відвідувача більше за інших, але тут потрібно відразу обмовитися про те, що CTA не повинні конкурувати з один з одним, щоб не збивати відвідувача з пантелику.
Пограйте з розмірами для того, щоб виділити їх в місці максимальної концентрації уваги. Є дослідження, які показують, що відвідувачі найчастіше переглядають сторінку в формі літери F або E водячи поглядом від верхнього лівого кута і переміщаючись вниз, використовуйте це.
Текст:
Робота з текстом є основним моментом при складанні CTA. Слова на кнопці повинні володіти магією, яка має прямий вплив на вашу цільову аудиторію.
Перш за все внесіть ясність, жодних сюрпризів не повинно бути тому, що якщо клієнт буде обдурений в своїх очікуваннях від скоєної ним дії, це негативно позначиться на довірі до вашого сайту, бренду та e-mail розсилок.
Використовуйте активні дієслова які спонукають до дії. Будьте трохи маркетологом, психологом і обов'язково знавцем своєї ЦА. Але і тут є універсальні методи, підсильте свій заклик словами: зараз або безкоштовно.
Не менш важливою є цінність скоєної користувачем дії. Якщо у клієнта не залишиться питань, йому буде простіше зробити потрібний вам вибір. Наприклад замість кнопки "замовити" напишіть "замовте зараз і отримаєте знижку 10%", замість "підпишись" опишіть переваги від підписки "Підпишись і отримай книгу в подарунок". і т.д.
Дизайн:
З одного боку важливий функціонал, але навіть найграмотніше виконаний заклик не може існувати без красивої обкладинки. CTA повинен бути впізнаваним і бути витриманим у стилістиці ресурсу. Тут важлива золота середина, щоб заклик був помітним і водночас не відштовхував б своєю нав'язливістю.
Підберіть колір кнопки, тут немає якогось універсального рішення все залежить від продуктів і послуг, сторінки сайту, цілей і т.д. Аналізуйте і пробуйте. Мабуть тут найважливіший момент це прислухатися до дизайнера. Ніхто краще за нього не підкаже вам, які кольори і шрифт потрібні для кнопки або банера, навіть якщо ви впевнені в протилежному.
Висновок:
Ефективність вашого сайту, багато в чому залежить від успішності вашого CTA. Якщо ви зробили все правильно і добре, хаотичні рухи клієнта по сайту будуть врегульовані по заданій Вами схемі. Але, щоб домогтися бажаного результату, потрібно постійно працювати над модернізацією та аналізом ваших закликів, тільки так можна вивести конверсію сайту на новий рівень.
Читайте також про готовий бізнес CitySites.