Для залучення клієнтів використовується безліч прийомів. E-mail-маркетинг – один з найпоширеніших і дієвих. Безумовно, більшість людей ставиться до «несподіваних листів» негативно і навіть не відкриває їх. Але є кілька психологічних «фішок», які підвищать інтерес адресата до вашого листа. Вони допоможуть налагодити спілкування на емоційному рівні і привернуть увагу навіть тих клієнтів, які в 99% випадків видаляють листи, позначаючи їх спамом.
Кольори і відтінки
Ні для кого вже не секрет, що певні кольори впливають на людський мозок і його підсвідомість. Це досить сильний вплив. Правильно вибравши кольори і відтінки свого повідомлення, ви зможете зацікавити клієнта. У підсумку він прочитає лист і, можливо, скористається вашими послугами або придбає товар.
Кожен колір має не лише плюси, а й мінуси. Наприклад:
- Червоні відтінки допомагають відчути емоції, пов'язані з енергією, теплом і любов'ю. Але також можуть відчути злість або небезпека.
- Сині відтінки відповідають за відчуття спокою, довіри. Але можуть викликати страх.
Важливо правильно вибрати не тільки колір фону і тексту, але також і колір кнопки для якої-небудь дії (перехід на сайт, підписка на групу і так далі). Якщо ви добре розберетеся в питанні кольорових гам і емоцій, які вони викликають, ви зможете легко підсвідомо впливати на потенційного клієнта.
Наприклад, для повідомлення про спеціальну пропозицію або знижку, найкраще вибрати жовтий або зелений колір. При цьому, якщо колір розсилки буде нагадувати про ваш бренд, це ще один плюс, так як адресат листа підсвідомо відзначить вашу компанію як надійну і стабільну.
Кожен клієнт повинен відчути себе особливим
Будь-яка людина любить вважати себе особливою. Цю психологічну «фішку» також можна використовувати в email-маркетингу. Повідомте потенційному клієнту про ексклюзивну пропозицію, яка обмежена, і він зверне на неї увагу.
Також можна запропонувати адресату листа особливі умови придбання товару або послуги, якщо він зробить певну дію. Наприклад, якщо вступить до групи вашої компанії або зробить запис на своїй сторінці в соціальній мережі.
Цікавість – відмінна риса кожного потенційного клієнта
Цікавість – це пробіл між тим, що людина вже знає і тим, що вона хоче дізнатися. Психологи стверджують, що саме ця риса змушує людей уважніше вивчати інформацію, читати рекламні повідомлення. Скористатися цією особливістю людини дуже просто: поставте потрібне питання в заголовку повідомлення. Наприклад:
- Хочете скинути зайву вагу без виснажливих дієт? Ми знаємо, як це зробити!
- Давно мрієте про недорогу відпустку на березі океану? Ми організуємо її для Вас!
- Втомилися після складного робочого дня? Приходьте до нас, ми допоможемо розслабитися!
Важливо, щоб потенційний клієнт мав уявлення про першу частину заголовка. Він може складатися тільки з питального речення, натякаючи потенційному клієнту, що в листі чекає відповідь на поставлене запитання. Чекаючи корисну інформацію для себе, він відкриє лист і прочитає його в надії вирішити свою проблему або отримати незабутні емоції.
Згадуйте найважливішу інформацію на початку і в кінці листа
Фахівці стверджують, що люди найкраще запам'ятовують інформацію, яка знаходиться на початку і в кінці списку або довгого повідомлення. Скористайтеся цим. Повідомте найважливішу інформацію на початку листа.
Застосуйте прийом повтору в кінці листа. Наприклад, напишіть невеликий постскриптум. Не забудьте також персоналізувати повідомлення з самого початку. Наприклад: «Дорогий клієнт!», «Шановні колеги!».
Повторювані склади
Безліч великих компаній використовує прийом повторюваних складів або рими. Справа в тому, що чим легше читається текст, тим швидше і краще він запам'ятовується. Адже людина отримує задоволення від прочитання грамотного і естетично привабливого тексту.
Прийом можна використовувати в заголовку повідомлення, в його темі. Він допоможе зробити повідомлення таким, що запам'ятовується. Наприклад: «Найпотужніший. Найшвидший. Найстильніший ».
Соціальний доказ
Якщо потенційний клієнт прочитає ваше повідомлення і побачить в ньому соціальний доказ якості і необхідності ваших послуг, товарів, то його довіра до вашої фірми зросте в декілька раз.
Завдяки соціальним доказам, переконати клієнта набагато простіше. Це можуть бути відгуки клієнтів, рейтинг ваших послуг на великих сайтах або в пошукових системах, різні грамоти та сертифікати.
На завершення
Роблячи email-розсилку, пам'ятайте, що ви звертаєтеся не до комп'ютера, а до живої людини. Враховуйте особливості психології потенційних клієнтів. Застосовуйте різні «фішки» для залучення уваги. Пам'ятайте, що ефективна розсилка електронною поштою може значно поліпшити справи вашої компанії, отримавши довіру багатьох клієнтів.
Читайте також про готовий бізнес "під ключ" від CitySites.