j8UAL7o_jr2iHnmH9uB-Ml6RBADAxlN7.jpg

Діти викликають інтерес у маркетологів з трьох основних причин:

  • Будь-яка реклама створює звички дітей як споживача. Діти підсвідомо привчаються до певних брендів в найбільш юному віці;
  • Діти мають вплив на батьків в питанні покупок тих чи інших товарів;
  • У багатьох дітей бувають гроші на кишенькові витрати. Відповідно, вони самі можуть здійснювати покупки.

Для того, щоб реклама мала великий успіх, необхідно дотримуватися деяких правил. Особливо, якщо ви розраховуєте на дітей та їх рішення. Основні правила залежать від віку юного споживача.

Вікова періодизація

Вікова періодизація – це важливий аспект не лише в плані маркетингових досліджень, а й у багатьох інших питаннях, пов'язаних з дітьми. Маркетологи виділяють три важливих вікових періоди дитини, цікавих з точки зору реклами продуктів і послуг:

  • 1-3 роки;
  • 3-7 років;
  • 7-11 років.

Після 11 років дитина проявляє інтерес до реклами на тому ж рівні, що й доросла людина.

1-3 роки

У такому юному віці малюк пізнає світ за допомогою своїх батьків та інших дорослих людей. У цей період дитина вважає всі вподобані речі своїми. Всім батькам знайомі істерики малюків в магазинах, коли їм не дозволяють взяти вподобану іграшку. Ці істерики цілком природні і можуть викликати сильний стрес у дитини.

Виробники іграшок та інших предметів, розрахованих на вік покупця 1-3 роки, зробили чимало досліджень. Вони з'ясували, що дітей приваблюють великі предмети, які можна обійняти, стиснути, а також складати один на інший. Якщо мова йде про виробництво солодощів та інших їстівних товарів для настільки юної дитини, потрібно розраховувати і на батьків дитини. Адже коли малюк попросить купити, турботлива мати, батько, старший брат, бабуся подивляться на склад продукту. Важливо, щоб він був безпечним для здоров'я дитини.

Робити наголос на рекламу дитячих товарів до 3 років практично не має сенсу. Адже дитина її ще не сприймає з екранів телевізора чи газет. Важливо докласти максимум зусиль на барвистий і привабливий товар безпосередньо при його створенні. В даному випадку краще зробити акцент не на дітей, а як раз таки на матусь маленьких чад.

3-7 років

У цьому віці дитина бере активну участь у житті своєї родини: вона розмовляє, починає читати, запам'ятовує важливу і цікаву інформацію. Розраховуючи на хороші продажі товарів для дітей даної вікової категорії, має сенс реклама по телебаченню. Дитина є великим маніпулятором в цьому віці. Як показують дослідження маркетологів, більшість дітей просять придбати товар з відеоролика. Більше чверті батьків погоджуються на це і купують товар.

Щоб зацікавити малюка, важливо показати в рекламі яскраві фарби і позитивний сюжет. Дитину привернуть цікаві гасла, що обіцяють подарувати їй радість і позитив. Велику користь принесе реклама в переддень Нового Року, коли діти дивляться і просять купити, а батьки якраз думають про те, яким подарунком порадувати дитину.

7-11 років

У цей період у дитини повністю формується особистість. Вона починає вивчати світ самостійно, проявляє інтерес до нових і привабливих речей. Запам'ятовує різні бренди і мріє про те, щоб мати ту чи іншу річ, отримує перші кишенькові гроші і миттєво їх витрачає. У цьому віці діти наслідують своїх однолітків і дорослих. Наприклад, багатьом батькам знайома ситуація, коли дитина приходить зі школи і просить купити йому певний товар тільки тому, що цей товар з'явився у однокласника.

З 7 років діти намагаються бути крутішими, виділятися на фоні своїх однолітків. Вони бажають бути схожими на дорослих. Важливо пам'ятати, що з 8 років діти перестають вірити в реалістичність вигаданих героїв. Наприклад, якщо в 7 років дитину привабить реклама будь-якої іграшки або іншого товару за участю мультиплікаційних героїв, то в 8 років ситуація змінюється. З цього віку дитину більше зацікавить реклама, в якій показані його однолітки або діти на декілька років старше.

У цьому віці в рекламі необхідно врахувати вигоду для батьків. Адже інтереси дітей змінюються дуже швидко, але вигідна річ (низька ціна або пряма користь) залучать не тільки дітей, а й їх мам і тат. Імовірність покупки значно збільшиться.

Обмеження

У багатьох країнах існують суворі обмеження для дитячої реклами. Уважно вивчіть ці моменти, щоб не отримати великі штрафи або інші покарання. А також керуйтеся нормами моралі. Не використовуйте в відеороликах та інших видах дитячої реклами:

  • Насильство і жорстокість;
  • Небезпечні ситуації, страх;
  • Стресові моменти;
  • Глузування над слабкими або висміювання зовнішності.

Всі ці моменти можуть виховати в дитині не найкращі якості. Адже вона в юному віці вбирає будь-яку інформацію немов губка.

Післямова

При створенні товару і його реклами обов'язково вивчайте цільову аудиторію. Якщо Ви робите товари для дітей, пам'ятайте про прості правила і підсумки досліджень багатьох маркетологів. Враховуйте вік дитини, для якої створюєте продукт. І найголовніше – вчіть дітей в рекламі лише хорошого.

Читайте також про готовий бізнес "під ключ" від CitySites.