Новорічна пора – час чудес, подарунків і додаткових продажів. Всі ритейлери готуються до цього моменту заздалегідь, придумуючи спеціальні пропозиції та подарунки. Але як розповісти про них покупцеві? Можна дзвонити, але це трудомістко і не завжди дешево обходиться. Можна давати рекламні оголошення. В цьому випадку цінник може бути навіть вище, ніж у випадку обдзвону. Є ще один канал продажу. Який, можливо, буде найвигіднішим в співвідношенні витрат, реалізації та ефективності. Це e-mail розсилки.
Деякі, особливо вдалі поштові кампанії спрацьовують з конверсією в 30%. Такими результатами може похвалитися далеко не кожна рекламна комунікація або менеджер інтернет-магазину. А якщо ваша клієнтська база не перевищує порядок в 2000 клієнтів, то ви можете одночасно писати їм, не оплачуючи ліцензію на використання спеціалізованих сервісів.
Погодьтеся, + 30% до продажів просто за час підготовки одного листа – це відмінний результат. Звичайно, потрібно знати кілька простих правил, про які ми вам зараз розповімо.
Перше золоте правило
Тема листа повинна бути інтригуючою. Не варто використовувати в ній фрази а-ля «супер пропозиція; знижки -90% і встигніть купити» – це моветон. Краще, щоб вона відповідала звичайному запиту користувача, коли він шукає ваш товар. Наприклад: «ваші пропозиції на міському порталі» або «міський сайт. реклама ». Добре працюють незвичайні теми, на кшталт: «хочете розмістити оголошення на Марсі» або «Санта вже прочитав ваше оголошення».
В цілому до текстів рекомендація одна – вони повинні бути написані простою мовою в доброзичливому тоні.
Друге золоте правило
Кількість інформації в листі повинна бути обмеженою двома-трьома абзацами. Не намагайтеся розповісти всю вашу історію, це не потрібно і не цікаво вашим покупцям. Якщо пишете про новорічну акцію, не добавляйте в опис інші товари. Нехай акцент буде на подарункових одиницях.
Перевірте орфографію. Ще раз перевірте. І не завадить втретє. Адже навіть незначні описки будуть говорити не про ваші переваги. У тексті також не варто використовувати гучні гасла «про останню можливість купити» і неймовірно-унікальну знижку в 99%. У ці штуки давно ніхто не вірить.
Краще доведіть людині корисність вашої пропозиції. Створіть додаткову цінність і не забудьте пару слів про те, чому ваш товар кращий вибір під ялинку.
Третє золоте правило
Не пишіть занадто часто, тоді ваші повідомлення будуть сприйматися нормально і не вирушать з другого разу в папку спам. Одного меседжу в тиждень цілком достатньо, ну максимум два. І то, якщо інформація прямо дуже термінова. Поважайте час своїх покупців. І тоді вони будуть лояльні до вашої компанії і зацікавлені в отриманні новин.
Декілька слів про сервіси
Щоб автоматизувати процес розсилки листів можна користуватися спеціальними сервісами, наприклад:
- Mailchimp;
- Sendpulse;
- eSputnik;
- GetResponse.
Всі сервіси в базовому функціоналі схожі і дозволяють створювати текстові та графічні листи, додавати логотип і копірайт, контакти і посилання на картки товарів в інтернет-магазині. Після відправки розсилки, ви зможете відстежити статистику і побачити:
- Скільки користувачів відкрили e-mail;
- Скільки з них перейшли на сайт;
- На які саме посилання вони клікали.
А при правильно налаштованому Google Analytics – які саме одиниці вони купили і на яку суму. Крім зручного конструктора і звітності, сервіси дозволяють групувати клієнтів на тих, хто був залучений в попередні комунікації та інших. Умовно через місяць, у вас з'явиться три бази:
- Читають і переходять за посиланням;
- Читають, але не клікають;
- Не читають.
Їм можна буде відправляти різну інформацію і тим самим робити спілкування більш персоналізованим. Звичайно, в розширених версіях програм функціоналу більше, але далеко не всім він дійсно потрібен. Якщо база клієнтів невелика, можна сміливо починати з безкоштовних версій.
Параметри безкоштовної версії для:
·Mailchimp: 2 000 передплатників і не більше 12 000 e-mail в місяць.
·Sendpulse: до 2 500 контактів.
·eSputnik включає: перші 2 500 відправок, далі 0,05 грн за кожну наступну.
·GetResponse - перші 30 днів безкоштовно, далі в залежності від обраного тарифного плану.
Хочеться відзначити, що такий канал комунікації досить простий у використанні, ефективний і не вимагає особливих навичок. Досить базового рівня в копірайт і уважності. І зростання продажів не змусить себе довго чекати.
Читайте також про готовий бізнес CitySites.