Заперечення - це одна із найосновніших перешкод успішної операції. У цьому матеріалі наш постійний автор статей Тетяна Прус ділиться прикладом заперечень, що найбільш часто зустрічаються у продажах.
Для початку згадаємо, що заперечення - це добре. Але що робити, якщо вони аргументовані, тобто на думку клієнта повністю відповідають реальності. Наприклад, сайт клієнта, який у нього вже давно працює, знаходиться на першій сторінці пошуковика. Далі цей клієнт говорить про те, що на ринку свого сегмента працює вже 20 років. Бюджет на рекламу справно виділяється і відповідно питання, навіщо йому ми?
Відповідь як завжди проста і в цей раз я розбила її на 4 максимально можливі частини виходячи зі свого досвіду.
- Перше: він хоче знати більше і\або не впевнений в словах співрозмовника.
Коли ЛПР (людина, яка приймає рішення) спілкується з тобою більше 3 хвилин, розповідаючи як йдуть справи з розвитком, знай, він точно хоче більше інформації на користь співпраці і саме на цьому етапі буде залежати укладеш ти угоду чи ні. Наприклад, можна озвучити кілька компаній, які давно з нами працюють по інших філіях, а також відвідуваність популярних сайтів в Одесі, Харкові і так далі. Колись ми також починали, зараз є досвід і вибудувана система по розкрутці наших порталів.
- Друге - таким клієнтам особливо не потрібні роздрібні продажі.
Швидше за все акцент потрібно зробити на іміджі бренду, залучення нових партнерів, дилерів або розвиток філій. Наприклад, розмістивши банера по містах, клієнт отримає впізнаваність в регіонах, а в залежності від поставленого завдання і того, що буде написано на самому банері, досягне своєї мети.
- Третє - у нас його цільова аудиторія.
Так, нехай зараз сайт не сильно розкручений і 3-5 тисяч людей не wow ефект, але особиста сторінка в нашому довіднику підприємств за 2-3 роки буде вагомою пошуковими системами не гірше будь-якого сайту за рахунок унікальності тексту, релевантних рубрик і так далі.
- І нарешті, четверте - для своїх постійних клієнтів компанія буде виглядати соціально активною.
Компанія готова обробляти всі заявки онлайн, за допомогою особистого кабінету і можливість управляти розділом відгуки.
Також не менш важливим аргументом на користь розміщення реклами на починаючому сайті міста - це швидко і без додаткових витрат виділитись серед списку конкурентів. Погодьтеся, складніше, коли в пріоритеті 44 платних ресторанів і тут відкрився в місті новий заклад. Або буває просто, у кафе стартувала рекламна компанія, тоді потрібно замовляти і статті, і банерну рекламу в декількох розділах, для того, щоб було ефективно.
Звичайно, є ще ряд переваг на користь співпраці і розміщення свого бізнесу на наших сайтах по всій країні. Ми не панацея і кожен має право сам приймати рішення за допомогою чого розвивати свій бізнес, але не варто забувати, що є як смакові, так і конструктивні клієнти-критики, про це я поділюся пізніше. А прямо зараз задавай питання, роби вигідні умови для старту, а складні заперечення будуть розчинятися в повітрі ще на початковій стадії знайомства. Напиши в коментарях, як ти працюєш з запереченнями?
Всіх благ і успішних продажів!
Читайте також про готовий бізнес CitySites.