i6ZozDJWzXOWGXUMfPPV-zXHw_5n5pjE.jpg

Майже кожен, хто працює в сфері e-mail-маркетингу, знає, що ключовим елементом є кількість і якість клієнтів в базі. Фахівці наповнюють базу різноманітними методами, але особливо складно доводиться новачкам, які не знають, з чого почати. У малому бізнесі (а часом і в середньому) маркетологом є власник, тому ця інформація для вас. Давай розберемося разом!

Основні методи можна розділити на 5 великих груп:

  • Використовувати форму підписки
  • Збирати адреси з сайту
  • Запрошувати людей стати вашим підписником
  • Стимулювати підписку через соціальні мережі
  • Збирати дані в офлайн-форматі

Хочу попередити одразу: не треба використовувати одразу всі п'ять груп, найкраще визначити ту, яка максимально підходить вам і вашій цільовій аудиторії. Якщо ви точно не знаєте, який метод вам підходить, то перевіряйте експериментальним шляхом.

Перша група: форма підписки

Тут може бути маса варіантів, однак всюди є свої нюанси.

  • Підписка з цільової сторінки - якщо клієнт не готовий відразу купити запропонований товар, незважаючи на «найкращу пропозицію року», то підписатися і отримувати інформацію про вигідні акції та пропозиції він може, якщо його дійсно цікавить товар. Для цього у нього повинна бути можливість підписатися відразу на цільову сторінку.
  • Підписка на бічній панелі - можна зробити так, щоб «доступ» до форми був постійним, так би мовити, їздила по сторінках разом з користувачем для цього її необхідно розмістити збоку. Форма буде завжди під рукою користувача і дасть йому можливість моментально залишити заявку.
  • Згоди на розсилку - якщо ви влаштовуєте постійно якісь заходи, то можна у вигляді «галочки» встановити згоду на розсилку. Таким чином теж збираються дані.
  • Форма у спливаючому вікні (pop-up). Один з найпопулярніших методів розміщення форми, однак він часто буває дуже нав'язливим. Згадай, скільки разів ти нервово шукав хрестик, щоб прибрати подібну форму, тому тут потрібно подумати, чи буде працювати цей спосіб саме на твою ЦА.
  • Поп-ап в кінці. Як в Гаррі Поттері: «він відкривається в самому кінці». Так і тут, попросіть користувача залишити свої контактні дані, коли він вже йде з Вашої сторінки, можливо, це саме той випадок! І, до речі, не дуже нав'язливий.
  • Форма в колонтитулі (footer). Менш помітне місце, однак досить традиційне, де користувачі вже звикли підписуватися.
  • Пропозиція про підписку в картці товару. Коли ви можете запропонувати знижку або повідомити про акцію, то це дуже доречний варіант, особливо, якщо знижка приходить моментально.

Друга група: збір інформації з сайту

Поговоримо про неочевидні способи збору даних.

  • Створення інтриги. Ви можете створити унікальну пропозицію, яка буде доступною лише після реєстрації. Закритий розділ повинен бути дуже бажаним, необхідно мотивувати користувача і запропонувати шикарну вигоду.
  • Знижки тільки для зареєстрованих користувачів. Прекрасний спосіб наростити масу підписників. Все що необхідно для відображення акційних цін - вказати електронну адресу і погодитися на підписку.
  • Можливість відстежувати ціни, чекати знижку, теж через email.
  • Бажане. Він же список бажаних товарів. Безумовно, що така функція доступна тільки для зареєстрованих користувачів. До слова, це дуже зручна функція і вона зараз набирає широку популярність.
  • Запрошувати друзів і ділитися з ними теж можна заповнивши рядок своєї e-mail адреси та друга.

З більш очевидних методів:

  • Підписка на розсилку після оформлення замовлення.
  • Можливість залогінитися через соціальні мережі. Дуже зручна штука в плані отримання дозволу на розсилку та й збору даних зовсім.

Решта варіантів ми розглянемо в наступних статтях.

Читайте також про готовий малий бізнес від CitySites.