0Y3nJLcmnAUtoXWlsjzaHtPNYvegwnD7.jpg

Отже, сьогодні ми з вами продовжуємо визначати методи збору бази клієнтів. Розглянемо, як можна ненав'язливо запрошувати користувача залишити вам свої контакти.

Третя група: запрошувати користувачів підписуватися і ділитися з друзями.

  • Можна запросити користувача підписатися на ваш телеграм-канал. Для цього повинен бути цей канал і природно кожен раз наповнюватися чимось цікавим.
  • Також популярною штукою є попросити відгук у клієнта за приємний бонус, а бонус - надіслати на електронну адресу, яку повинен вказати користувач.
  • Ви можете додати функцію «поділитися в соціальних мережах», коли розсилаєте контент, але є одне «але». Контент повинен бути якісний, щоб ним захотіли ділитися з друзями.
  • Додайте посилання «надіслати другу». Також встановити симпатичний банер, щоб спонукати користувача поділитися листом. Для цього необхідна чітка і зрозуміла унікальна торгова пропозиція, щоб мотивувати користувача підписатися і поділитися.
  • Давайте приємні бонуси за наведених друзів. Такі кампанії добре працюють: і другу вигідно, і вам приємно.

Четверта група: підписка через соціальні мережі.

  • Дублюйте свої івенти в FaceBook, Instagram.
  • Ви також можете показувати листи (з розсилки) в соціальну мережу. Не кожен, звичайно, але найкрутіший, корисний і привабливий.
  • Робіть анонси закритих акцій для передплатників (ті, хто на розсилці), залишаючи при цьому посилання на сторінку підписки.
  • Відгуки про підписки. Нехай інші знають, що ваша розсилка цікава і корисна іншим людям.
  • Заманюйте різноманітними тестами і опитуваннями, а результати відправляйте на пошту користувачеві.
  • Якщо у вас є правильно налаштований чат-бот, то він теж здатний збирати адреси.

Група п'ять: збір оффлайн.

  • Для всіх нас оффлайн методи здаються досить специфічними, але чому б і ні?
  • Оформляємо дисконтну картку: людина заповнює анкету з усіма необхідними даними. Номер телефону, адреса електронної пошти та інші характеристики, які допомагають автоматизувати маркетинг.
  • Даруйте купони для рідних і близьких. Наприклад, даруєте купон 20-25% від суми покупки. І ця людина гарантовано прийде до вас ще або приведе друга, якому теж можна оформити картку і взяти дані.
  • У разі очікування, клієнт може заповнювати анкету, приймати участь в опитуваннях, а приємні бонуси - на пошту за це.
  • Грайте в ігри з клієнтами. Гейміфікація - останній хіт моди.
  • Додавайте на друковані матеріали QR-код.
  • Якщо у вас є програма лояльності, то переконаєтеся, що вона прив'язана до електронної пошти.

Найважливіше!

  • Збір даних повинен бути легальним, з дозволу власників.
  • Купувати базу даних - нелегально і небезпечно.
  • Збирати базу і не опрацьовувати її - найдурніше, що можна зробити, навіть якщо у вас 10 адрес, з ними потрібно працювати.
  • Не перевантажуйте користувача. Шукайте підхід до кожного.

Ми сподіваємося, що цей блок статей був для вас корисним і обов'язково збільшить базу підписників. Успіхів!

Читайте також про готовий прибутковий бізнес від CitySites.