x_yOcQEvTVlGm7rocq8nsu-U_rJXm7x3.jpg

Сьогодні ми продовжуємо наш блок: «Як писати для Інстаграм». Кожен пост несе певну мету, ми це визначили в минулому матеріалі. Але він повинен мати й інші складові:

1. Заклик до дії. Колись прямий, колись прихований, але заклик повинен бути. Сьогодні аудиторія вже просунута і відразу розуміє, що пост «тупо продає» і більше нічого не несе. Тому потрібно абстрагуватися від продажу і нести передплатнику користь. Закликати можна до різних дій:

  • Запитувати думку аудиторії з важливого питання.
  • Розповідаючи історії, просити ділиться досвідом.
  • Просити про дії: переходи, лайки, репости.

2. Необхідно робити гарний, сильний вступ. Заголовків (як таких) в Instagram немає, але його можна зробити за допомогою першого речення. Якщо воно буде ні про що, то людям не цікаво буде читати текст.

3. Будь-який текст можна скоротити на 35% навіть «не дивлячись». Для поста в ІНСТА це дуже актуально, там не потрібно набирати зайві символи для просування і т.д. Потрібно грамотно і лаконічно викласти свої думки в короткому пості. Що можна видалити? Повтори, дієприслівники, словесне сміття, безглузді пропозиції і т.д. В такому випадку текст стане привабливішим на 100%.

4. Залучайте образне мислення. Щоб бути хорошим письменником, треба бути трішечки актором. Коли не знаєте, з чого почати, то запитайте себе: «А як на моєму місці вчинила би ...?» Людина, яка є авторитетом для Вас. Головне, почати рух з мертвої точки, зрушитись з місця.

5. Використовуйте своє минуле. Тут теж актуально застосовувати сторітеллінг. Коли Ви вже визначили мету своєї публікації, наприклад, покупка річного абонемента в зал, а не щомісячний їх продаж, то виділили основну асоціацію до цієї мети. Тут актуальна «економія». І тоді спробуйте згадати історії із свого життя, з минулого, які підійдуть під цю асоціацію. Поділіться з підписниками, їм буде цікаво.

6. Пишіть цікаво, відходьте від стандартних структур. Можете писати з кінця, залучати цікавими фішками і не дописувати до кінця в одному пості.

7. ЦІКАВИЙ ПРИЙОМ. Писати так, як говорити. Ось уже пост написаний. Візьми й прочитай його. По справжньому. Вголос. З виразом. Якщо десь не цікаво, не вистачило повітря або заплутався язик - переписати.

8. Залучайте! Це не просто. Необхідно навчитися залучати до будь-якої теми, запалюючи аудиторію. Можна скромно розбиратися в декількох темах, а можна залучати аудиторію у все, що Вам цікаво.

І остання, потрібна порада: жодних правил не існує. Головне робити, робити і ще раз робити. І тоді виробити свій характер, свій стиль, але для цього потрібно багато і старанно працювати.

Читайте також про готовий бізнес "під ключ" від CitySites.