dqvDRWB6HnAd0Rzf2wsZI1uoN9q-RBXX.jpg

Так уже склалося, що після «лихих 90-х» люди мало довіряють один одному, особливо якщо це стосується бізнесу і партнерства. Не сперечаюся, ще 15-20 років тому країни СНД жили в дефіциті і кожен виживав як міг. Однак сьогодні ситуація змінюється і ми вчимося довіряти один одному, вчимося працювати на благо інших, вчимося вести бізнес в партнерстві. Часи змінюються і сучасне партнерство більше схоже на заповіді з Біблії, адже саме «Не убий!», «Не вкради!» «Не бажай дому ближнього свого» , «Не бажай жони ближнього свого, ані раба його, ані невільниці його, ані вола його, ні осла його, ані всього, що ближнього твого» становить основу успішної співпраці.

Розглянемо більш докладно рекомендації по роботі з партнерами.

1. Не думайте про кінець на самому початку. Багато «партнерів» одразу думають: «А як ми потім будемо ділити бізнес ...». До того як ділити, його потрібно ще створити, а щоб створити потрібно добряче постаратися, щоб потім не довелося ділити зовсім. Більшість статей пишуть про те, як правильно скласти договір, що зафіксувати і т.д. Але головне ж інше! Наше завдання думати про майбутнє бізнесу, не про те, чи якісно працює партнер, хто більш тяжко працює, кому більше дістанеться. Якщо ми хочемо зробити прибутковий і стабільний бізнес, то потрібно подумати, як не потрапити в 2/3 частини бізнесів, які закриваються в перший рік. Можливо в цьому і вся проблема? Кожен дбає про свою миттєву вигоду, а не працює над майбутнім спільної справи.

2. Вибирайте людину з такими ж цінностями, як і ваші. Якщо мета роботи - виключно гроші, то далеко підприємництво не заїде. Необхідно щось більше. Спільне бачення, стратегії, постановка цілей і т.д. Партнери повинні мислити однаково, адже буває і так, що хтось хоче підкорити світ і конкурувати з Google, а другому – «аби верандочку добудувати ...». Таке партнерство швидко розпадеться, адже масштабність думки різна.

3. Аналізуйте тільки себе. У 99% випадків у кого з партнерів виникає думка: «Я роблю більше ніж він!». Жене її геть. Найчастіше обов'язки у партнерів різні і не варто їх порівнювати. Довіряйте! Довіра – це один з найважливіших аспектів побудови відносин. Без неї ні в бізнес, ні в шлюб. Якщо Ви будете постійно сумніватися в партнері, то навіщо він взагалі потрібен ... Порівнюйте свої досягнення тільки зі своїми досягненнями в минулому. Результат – показник істинних намірів. Пам'ятайте про це і не задирайте партнера.

4. Обговорюйте. Все і завжди. Домовтеся «на березі» про все говорити без крику, докору та істерик. Ситуації в житті бувають різні і часом найкращий вихід – це просто проговорити конфлікт (до слова, 90% конфліктів і виникає саме через мовчання). Не накопичуйте злобу, бо маленька притаєна злість може спалахнути всепоглинаючим вогнем і «зжерти компанію» в один прекрасний момент.

5. Розділіть обов'язки. У кожного є сильні сторони: хтось краще з клієнтами спілкується, а хтось бачить стратегію розвитку. Це різні сфери, не можна охопити все одному. Тому заздалегідь домовляйтеся, хто за що відповідає і не лізьте в сферу впливу партнера. Навіть якщо вам здається, що ви зробите в сто раз краще. Не лізьте! Довіра. Дивись пункт третій.

6. Доступ до грошей повинен бути у кожного. Умовно кажучи «доступ». Кожен з партнерів повинен знати, що куди пішло, звідки прийшло і т.д. Приховувати фінансові питання – це зрада в сфері бізнесу, тому краще не ризикувати. І тримайте фінанси в порядку.

7. Підтримуйте один одного. Так, словами. Так, надайте допомогу. Так, іноді йдіть на поступки, відпускайте до сім'ї один одного. Дбайте, адже часом партнерство переростає в цілі династії і покоління, які ведуть разом бізнес.

Читайте також про готовий прибутковий бізнес від CitySites.