4IyB4cYmo280Z5QrOYKdRDmMvQllaWkf.jpg

Великі нудні сайти нікому не цікаві! Сьогодні твоє найбільше щастя - якісний лендинг. Для тих, хто «ще в танку»: лендинг - це односторінковий сайт, цільова сторінка і т.д. Простіше кажучи, це одна сторінка про товар або послугу, створена з конкретною метою: продаж, збір даних, запис на захід, промо акції. Варіантів може бути безліч, все залежить від цілей компанії.

Робота з написання текстів на односторінкові сайти досить високо оплачується, не дивлячись на те, що букв там не багато. Тому кожен, хто стикається з цільовими сторінками, повинен знати основні правила написання текстів на них.

Отже, поїхали!

1. Тема.

Це та частина тексту, якій потрібно приділити максимум свого часу. Заголовок повинен відображати все, що Ви хочете показати на сторінці, максимально містко, просто і доступно. Крім того, він повинен вміщати в себе унікальну торгову пропозицію (УТП), чіпляти і спонукати до прочитання. Навіть найприкольніша сторінка з нудним і неправильним заголовком загнеться не розпочавшись.

2. Опис продукту / послуги / пропозиції.

Тут необхідно щось соковите і яскраве. Барвистий опис пропозиції з такого боку, щоб у читача слюньки потекли. Необхідно описати переваги, але не сухо і бідно, а як в голлівудському фільмі - зі спецефектами.

Найкращий спосіб - встати на місце покупця, думати, як покупець, знати, на що у нього «загориться лампочка» покупки. При цьому дуже важливо вирішити його проблему, не просто «втілити», а запропонувати рішення. Наприклад, «Товар приїде до Вас завтра (в разі оплати сьогодні) прямо під двері» або «Купуючи до 21.10 Ви отримуєте знижку 30% і безкоштовну доставку». Варіантів УТП насправді може бути дуже багато, для кожного товару / послуги вона своя, тому сміливо звертайтеся до маркетологів за геніальною концепцією.

Як правило, на цьому етапі додають відеопрезентацію або інші мультимедійні дані.

3. Переваги компанії. Обов'язковий пункт після презентації пропозиції. Іноді навіть буває оффер не настільки привабливий, наскільки шикарно працює опис переваг самої компанії. Ми показуємо клієнтові, що нам можна довіряти. Адже це найважливіше.

Тут є два варіанти організації «простору» в лендингу. Якщо важливо показати співробітництво саме з брендом, то робимо більший акцент на співпрацю з брендом, якщо ж наше завдання показати вигоди продукту, то акцент - на продукт.

4. Описуємо «стрижень» комерційної пропозиції. Він же основний оффер, де потрібно розвіяти думки, що десь може бути краще. Тут потрібні конкретні цифри, факти, аргументи з підтвердженням. Дуже часто в лендингу показують кількість задоволених клієнтів, терміни обслуговування, оперативність реагування. Якщо мова йде про якесь навчання, то це кількість учнів, кількість годин отримання знань і т.д. Просто пам'ятайте, що в цьому розділі аргументи повинні бути вимірні.

Також тут використовують формулу «Назва продукту + УТП».

5. Заклик до дії (CTA) - це основна мета лендингу. Тут важливо розуміти мету: продати товар, записатися на захід, підписатися на канал і т.д. Виходячи з цього формує заклик до дії, природно оформляється клікабельно і повторюється в кожному блоці односторінкового сайту.

6. Описати умови акції. Необхідно встановити терміни дії унікальної пропозиції, однак не варто перестаратися, адже багато користувачів вже давно знають прийом «постав клієнту дедлайн», тому цей тригер не завжди спрацьовує. Будьте тут не банальні, а цікаві, і тоді клієнт обов'язково прийде.

Нехай ці знання допоможуть Вам в написанні і створенні найуспішнішого лендингу Вашої компанії.

Читайте також про готовий прибутковий бізнес від CitySites.