a4slgQiWwpG-_RpvXx5jtfqHzRShV1QC.jpg

Відкриття бізнесу завжди пов'язане з ризиками. Для багатьох одним з найбільш хвилюючих моментів є конкуренція в галузі. Особливо гостро це питання стоїть для тих, хто знаходиться на самому початку шляху - приймає рішення, чи варто починати свій бізнес в даній сфері.

Давайте розглянемо, чи так небезпечна конкуренція, і які вигоди можна з неї витягти при відкритті міського сайту?

Конкуренція: добре чи погано?

Всупереч поширеній думці, що для підприємця конкуренція - це негативне явище, можемо відзначити, що суперництво є мотиватором зробити ваш продукт або послугу кращою на ринку. Один із прикладів: протистояння мобільних додатків Periscope, Meerkat і Snapchat. Всі вони займають одну нішу - онлайн трансляції за допомогою смартфонів. З'явившись приблизно в один час, вони вийшли на ринок з новою послугою. Але конкуренція справедливо розсудила, що переможе той, хто запропонує споживачеві найкращі функції і сервіс. Онлайн індустрія змінюється стрімкими темпами, і про Meerkat ви вже напевно не пам'ятаєте (або не чули взагалі), а Periscope навряд чи часто використовуєте. Не розслабляються і власники Snapchat: день у день їм наступають на п'яти нові технології (наприклад, live video від Facebook та інші).

Наявність конкурентів - це можливість запропонувати споживачам щось кардинально нове або набагато зручніше, ніж інші виробники. Свого часу так вчинив Uber. Виходячи на ринок зі своєю пропозицією, він показав потенційним клієнтам, що може замінити те, що вони мають сьогодні (тобто звичайні служби таксі). А за ті ж гроші дати людям сервіс на порядок вище того, що вони мають зараз.

Так чи варто все-таки переживати з приводу наявності сильних конкурентів? Наша відповідь однозначна - ні, і ось з яких причин:

  • не буває абсолютно однакових компаній: навіть в суміжній галузі є кілька флагманів, які відрізняються індивідуальною продукцією, і у кожного з них своя ніша споживачів;
  • ключ до успіху - ваша індивідуальність і високий сервіс. Це приваблює клієнтів, і, відповідно, допоможе вам перемогти конкурентів.

Конкуренція в сфері медіа та Інтернет

Отже, припустимо, що ви хочете відкрити інформаційний сайт в своєму місті. Вивчивши ринок, робите висновок, що в цій сфері у вас є кілька досить сильних конкурентів - новинних сайтів з високою відвідуваністю.

Яку ж користь для старту свого бізнесу ви можете отримати з цього?

Конкуренти зробили за вас частину роботи

Проаналізувавши зміст вже існуючих сайтів і кількість їх відвідувачів, можна зробити висновок, що саме важливо для конкретної аудиторії. Відповідно, контент вашого майбутнього сайту буде базуватися на основі цих переваг. Якщо ви сумніваєтеся в тому, чи зможете дати своїм вимогливим читачам потрібну інформацію, то при покупці франшизи CitySites по запуску міського сайту, ви можете відразу замовити і додаткову послугу по редагуванню новин. Наш кваліфікований редактор навчить ваших журналістів, створить стратегію написання новинної стрічки і буде курувати її виконання в подальшому. Крім того, компанія допомагає провести аналіз і скласти план робіт на початковому етапі.

Таким чином, вже на старті ви отримаєте ключову перевагу, щоб стати в місті сайтом №1 і привернути до себе активних читачів, надаючи новини в більш якісному форматі, ніж ваші конкуренти.

Оптимізація контенту під потреби аудиторії - одне з найважливіших завдань зростання трафіку. І основний фактор для того, щоб зробити сайт привабливим для розміщення реклами.

Готова база рекламодавців

Старе правило "хто володіє інформацією, той володіє світом" працює безвідмовно. З одного боку, добре виходити на ринок продажу реклами, коли в місті немає великих конкурентів, і пропонувати рекламодавцям свою послугу, яка не має аналогів. Але в сучасному швидкому потоці інформації і активному розвитку інтернет-маркетингу, це майже неможливо.

З іншого боку, першопрохідці вже зробили величезний обсяг робіт і знайшли провідних рекламодавців для свого сайту. Ваше завдання - запропонувати широкий вибір можливостей для піару і залучити їх унікальними умовами. Добути контакти - справа техніки, важливо розуміти, що клієнт потребує реклами і ваш сайт міста може закрити це питання.

Є дуже багато сайтів з гарною відвідуваністю і неефективним рекламним бізнесом.

Вирватися вперед, обігнавши конкурентів, і заробляти на розміщенні реклами можна вже за рік роботи. Необхідно правильно сформувати відділ продажів (CitySites допомагає в навчанні і курує його роботу на початковому етапі) і забезпечити зручність споживання інформації як відвідувачами сайту, так і замовниками реклами.

Приймаючи рішення про старт бізнесу в умовах суперництва, пам'ятайте, що запорука успішності і популярності вашого бренду - задоволені клієнти і споживачі. Саме на них і варто зосередитися, щоб постійно вдосконалюватися і рости.

Створюючи сайт міста по франшизі CitySites, ви маєте можливість надавати унікальний сервіс: зручний, сучасний багатоплатформовий продукт з актуальною інформацією.

Вашою суттєвою перевагою стане наявність мобільної версії сайту, а також мобільних додатків міста для iOS і Android. Сьогодні мало які інформаційні ресурси можуть похвалитися зручним додатком для смартфонів.

А здорова конкуренція - це ваш стимул до постійного вдосконалення і розвитку!