0mPcMcUkNmaMPSFAQSUZz0-XpansG6zj.jpg

Стрімкий розвиток соціальних мереж призвів до того, що ці майданчики стали окремим ринком реклами і маркетингу. За статистичними даними 91% користувачів проводить не одну годину свого часу в різних соц. мережах, що дає можливість скористатися цим положенням для розкрутки свого бренду.

Сьогодні існує різноманітна кількість способів просування в соціальних мережах: від просто грамотного контенту на сторінці до реклами у блогерів-мільйонників. Однак наше завдання розібратися з таргетованою рекламою в соціальних мережах.

Таргетована реклама – це канал просування, який прив'язується не до контексту сторінки, а до цільової аудиторії: її анкетних даних, історії пошуку та поведінки в соц. медіа. Найбільш популярними майданчиками залишаються Facebook, Instagram, VK та ін. ресурси.

Переваги таргетованої реклами в соціальних мережах:

1. Можливість створення рекламної кампанії без наявності сайту. Все, що необхідно – це створити яскраву і креативну сторінку в соціальній мережі. І ви вже готові запускати рекламу.

2. Великий вибір критеріїв для рекламної кампанії: цільову аудиторію можна розділяти на групи, використовувати як критерій не тільки стать, вік і географію, а й захоплення, освіту, інтереси, історію пошуку.

3. Є також можливість створювати різні рекламні оголошення для різних цільових груп в залежності від їх переваг. Таким чином, Студенту Колі з МГУ покажеться одне рекламне оголошення, а дяді Васі з Газпрому – інше.

Сьогодні цей канал просування має особливу популярність, оскільки розвиток соціальних медіа ще навіть не досягло свого піку. Напрямок таргетованої реклами буде ще розвиватися і розвиватися, даючи можливість бізнесменам отримувати колосальний прибуток від неї.

Як не помилитися з бюджетом?

Цей вид реклами є чи не єдиним, який можна запустити з мінімальним бюджетом і отримати результат. Крім того, не можна виділити оптимальну суму для отримання максимального результату, оскільки все залежить від виду рекламного оголошення. Це може бути простий текст з картинкою з тисячним бюджетом, який не залучить велику аудиторію. А може бути вірусне відео, яке з мінімальним бюджетом розбіжиться по мережі, залучаючи тисячі нових клієнтів. Зважаючи на розпещеність сьогоднішнього користувача, важко передбачити наперед результат рекламного ходу.

Види рекламних оголошень

Вид обраного рекламного оголошення залежить від цілей рекламної кампанії.

  • Реклама своєї публічної сторінки. Тут переслідується інформаційна ціль. Використовується в разі, коли необхідно залучити трафік на сторінку і проінформувати аудиторію про свою компанію або продукт.
  • Реклама іншого онлайн ресурсу. В даному випадку мова йде про залучення трафіку на сайт компанії з наступною конверсією - замовленням товару\послуги.
  • Просування контенту сторінки. Ціль: привернути увагу до своєї сторінки, завоювати нового користувача, бути корисним суспільству і т.д. Завдяки такому виду, можна поліпшити імідж компанії, а також повідомляти про новинки, новини, акції в цікавій та доступній формі. Як правило, цей вид рекламного оголошення має високий рівень лояльності у користувача.

Види таргетингу:

1. Географічний. Задаються регіони, де буде показуватися рекламне оголошення. Регіон визначається за допомогою IP-адреси, особливо це стало актуально і ефективно з швидким зростанням кількості мобільних запитів.

2. Демографічний. Відбір йде за статтю та віком.

3. Тимчасовий критерій. Багато підприємств у вихідні не працюють, тому немає необхідності робити це в неробочий час, зайва трата ресурсів. Відповідно, можна встановити час показу оголошення.

4. Тематичний. Покази в залежності від інтересів і хобі користувача. Така собі прихована реклама. Раніше вона так і сприймалася, сьогодні багато хто вже знає, що Facebook «вміє підслуховувати розмови».

5. Критерії показів. Система вираховує, що якщо користувач не клікнув на оголошення при 5-му показі, то ймовірність кліка на 6-7-8 раз теж дуже мала, тому більше на цього кандидата бюджет не витрачааєтьс.

Таргетована реклама – це ефективний і сучасний канал, який необхідно включити в свою рекламну кампанію, і навчитися вичавлювати з нього максимум.

Читайте також про готовий бізнес "під ключ" від CitySites.