i-Fs11UgbiJqUPSVo8JtJ7FXCZZuEiiv.jpg

2 березня 2018 року в Баку пройшов 1-й Азербайджанський міжнародний форум по франчайзингу –«Caspian Franchise Forum 2018». Ключові кроки на шляху створення майданчика, де можна купити франшизи в Азербайджані, зроблені. Подія привернула увагу місцевих бізнесменів, чиновників, іноземних брендів, інвестиційних компаній. Другий подібний форум призначений на березень наступного року.

Азербайджан лідирує серед країн Закавказзя за рівнем ВВП на душу населення. Нафтовий і пов'язані з ним сектора все ще займають левову частку в структурі ВВП країни. Влада Азербайджану взяли курс на активне залучення інвестицій в неенергетичні галузі з метою подальшої диверсифікації економіки.

Розвиток малого і середнього бізнесу – одна з головних умов для зростання ненафтових секторів народного господарства Азербайджану. Проведені реформи щодо стимулювання підприємництва відкривають нові перспективи для франчайзингу – визнаної у всьому світі форми ведення бізнесу малого і середнього масштабу.

Основні переваги, які отримує покупець франшизи (франчайзі):

  • перевірену бізнес-модель, що довела свою працездатність;
  • довгострокову підтримку партнера (франчайзера);
  • відомий бренд, що приваблює аудиторію;
  • зниження інвестиційних ризиків, так як вже є налагоджений механізм роботи;
  • можливість масштабувати бізнес і виходити на нові ринки збуту.

Як заявляють місцеві експерти, ринок франчайзингу в Азербайджані знаходиться на ранній стадії формування. У той же час в країні вже присутні світові бренди, які будують свої глобальні мережі на умовах франчайзингу. Вони відкривають точки в двох основних галузях:

  • сфера громадського харчування і фаст-фуду ( «McDonald's», «KFC», «Pizza Hut», «Domino's Pizza»);
  • роздрібна торгівля одягом ( «Tommy Hilfiger», «United Colors of Benetton», «Mango», «Collins», «Gloria Jeans», «Zara», «LC Waikiki», «Nike», «Adidas» та ін.).

Майже всі франшизи в Азербайджані зосереджені в столиці – Баку. Це не лише найбільше місто, а й економічний, промисловий центр країни.

У зв'язку з високим рівнем проникнення інтернету в Азербайджані, у представників малого та середнього бізнесу з'явилася нова сфера, куди можна інвестувати. Йдеться про інтернет-простір. Згідно з даними ITU, в березні 2017 року 76% населення Азербайджану користувалися інтернетом (7,5 млн. чоловік).

Один із прикладів онлайн-бізнесу, де популярні франшизи, – міські сайти. Вони створюють спільноти громадян навколо себе, в тому числі в населених пунктах, які не є містами-мільйонниками. Компанія CitySites протягом 10 років успішно розвиває мережу міських порталів в країнах СНД разом з партнерами, які приєднуються на умовах франчайзингу. Щоб отримати інформацію по франшизі – залиште заявку.

Будемо раді знайомству!