LOFutDFTIzuFUwYSTWLYGPjLWeJWYSXX.jpg

Грузія – нова точка на карті франчайзингових проектів Західної Азії. Успіх країни в розвитку підприємництва може послужити прикладом для інших держав Євразії.

В останні роки ринок франчайзингу в Грузії активно залучає інвесторів. Зростаючий тренд на цьому ринку забезпечують 3 основні фактори:

  • комфортне бізнес-середовище;
  • економічне зростання країни в цілому;
  • бурхливий розвиток туристичної галузі.

Грузія досягла помітних результатів у створенні сприятливого бізнес-клімату. У 2018 році Всесвітній банк в щорічному рейтингу «Doing Business» поставив Грузію на 1 місце з усіх країн Європи і Центральної Азії і на 9 місце в світі за легкістю ведення бізнесу. Податкове навантаження в Грузії – найнижче серед пострадянських держав.

Грузія демонструє стабільно зростаючі макроекономічні показники. У 2017 році реальний ВВП країни виріс на 5%. Прогноз від ЄБРР на цей рік – 4,5%. Одним з головних драйверів економічного підйому є туризм. За останні 6 років кількість іноземних туристів збільшилася більш ніж в 2,5 рази. У минулому році Грузію відвідала рекордна кількість іноземців – 7,5 млн. (Населення країни становить близько 3,8 млн. чоловік).

У Грузії представлено 6 з 10 найбільших франчайзингових мереж в світі. Найнасиченіші сегменти, де досить прикладів успішних франшиз:

  • сфера громадського харчування (в тому числі фаст-фуд) - McDonald's, Wendy's, Domino's Pizza, Dunkin Donuts, Burger King, Subway, KFC і ін .;
  • готельний бізнес – Starwood Hotels and Resorts, InterContinental Hotels Group, Millennium Hotels and Resorts, Carlson Rezidor Hotel Group, Radisson Blu Hotels & Resorts і ін .;
  • продуктовий ритейл – Carrefour, SPAR;
  • роздрібна торгівля одягом.

Серед перспективних напрямків, які будуть цікаві бізнесменам Грузії в міру збільшення доходів населення та сталого розвитку економіки, – індустрія здоров'я, краси, бізнес-послуги.

Інтернет – новий сегмент для покупки франшизи в Грузії та її регіонах. Сфера інтернету приваблива для представників малого та середнього бізнесу, так як дозволяє розвивати бізнес онлайн не тільки в столиці Тбілісі (найбільшому місті країни), але і в населених пунктах з меншою кількістю жителів.

Згідно з даними Національної комісії з комунікацій, з кожним роком все більше грузин стають користувачами Мережі. Лідерами в проникненні інтернету серед домогосподарств виступають регіони - Імереті, Квемо-Картлі, Аджарська АР і Тбілісі. Тут Всесвітня павутина охоплює від 54% до 100% населення.

У Грузії активно ведуть роботу інтернет-ЗМІ, цьому сприяє той факт, що в країні визнана свобода в Мережі. Згідно з рейтингом «Freedom on the Net», з 2012 року Грузія є країною з вільним інтернетом, помітно випереджаючи сусідні держави за рівнем свободи онлайн-простору.

Якщо шукаєте, яким бізнесом зайнятися в Грузії і вибираєте цікаву, але недорогу франшизу, зверніть увагу на мережу міських сайтів CitySites, яка протягом 10 років успішно розвиває міські портали в різних країнах світу, в тому числі залучаючи партнерів на умовах франчайзингу. Щоб отримати додаткову інформацію, залиште заявку.

Будемо раді знайомству!