9x8xqoCdPXrp8lfm9dBmnvJAPFv8wvQi.jpg

Месенджери завойовують все більшу популярність. Вони переросли свою первісну функцію з обміну повідомленнями та зараз володіють багатьма ознаками соціальних медіа. Для бізнесу це новий канал комунікації з просування брендів, залучення й утримання клієнтів.

Месенджери почали активно використовувати з приходом ери смартфонів і планшетів. Згідно Business Insider, найбільш популярні в світі месенджери (WhatsApp, Facebook Messenger, WeChat, Viber) випереджають аналогічні соцмережі (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn) за кількістю активних користувачів. Це підтверджує тенденцію останніх років – аудиторія месенджерів зростає.

Ми пропонуємо 5 напрямів, де вигідно застосовувати месенджери з метою вирішення маркетингових завдань:

  1. Підтримка клієнтів;
  2. Поширення контенту;
  3. Залучення клієнтів;
  4. Виконання операцій;
  5. Внутрішні комунікації.

Підтримка клієнтів

Будьте на зв'язку зі своїми клієнтами цілодобово і практично по всьому світу. За допомогою месенджерів можна безкоштовно зателефонувати або відправити повідомлення, перебуваючи в іншій країні, під час ділової зустрічі або відпустки.

Обробка звернень клієнтів має на увазі оперативну реакцію і відповідь. Справитися з такою функцією допомагає віртуальний помічник – бот – який постійно на зв'язку. Мессенджер Telegram, що стрімко набирає популярність в російськомовному інтернет-просторі, володіє розвиненою бот-інфраструктурою. На сьогодні це найбезпечніший і технологічно просунутий месенджер.

Поширення контенту

Розсилайте через месенджери інформацію та інші види контенту. Власний канал або чат компанії в месенджері схожий на корпоративний блог, але володіє персональною адресацією.

Поширюйте новини, опитування, кейси, поради, цікаві пропозиції. Головні відмінності контенту – його простота і персоналізація. Пряма реклама в месенджерах дратує користувачів, так як люди сприймають ці платформи як територію для особистого спілкування.

Найпопулярніший месенджер серед російськомовної аудиторії Viber надає три види аккаунта: особистий, бізнес (поріг входу - мінімум 60 тис. повідомлень на місяць) і паблік. Публічні чати в Viber широко затребувані в розважальній сфері.

Залучення клієнтів

Месенджери як програми для миттєвого обміну повідомленнями мають на увазі двосторонній зв'язок. Використовуйте цю функцію з користю для себе, отримуючи від клієнтів зворотний зв'язок і лайки. Наприклад, підтвердження замовлення або фідбек про використання товару.

Facebook Messenger дозволяє відвідувачам відправляти повідомлення з сайту компанії на її сторінку в «Фейсбуці». Користувачі шлють перші повідомлення з віджета сторінки на сайті, а в контексті реформи в самому мессенджері.

У Telegram є групові чати, де до обговорення може приєднатися будь-який користувач. Виберіть актуальну для цільової аудиторії тему, але пам'ятайте, що через чат не відбувається прямий продаж товарів. Обговорення має привертати увагу і популяризувати ідею, бренд, компанію.

Виконання операцій

Надайте клієнтам можливість здійснювати операції або дії за допомогою месенджерів. Перетворіть канал спілкування в автоматичну систему обслуговування. Тут допоможуть боти. Наприклад, «ПриватБанк» запустив бот (@privatbankbot), що дозволяє здійснювати грошові перекази через Telegram в кілька кліків. Щоб скористатися послугою, потрібно пройти реєстрацію за номером телефону і банківської карти, після цього – можна робити і отримувати перекази прямо в чаті з друзями.

Внутрішні комунікації

Зробіть комунікації і спілкування між співробітниками компанії простіше, швидше і зручніше. Застосовуйте WhatsApp – для міжнародних ринків і представництв, Skype – для організації корпоративних онлайн-відеоконференцій.

Месенджери поступово стають для бізнесу традиційними каналами зв'язку. Їх функціональність розширюється, а кількість користувачів зростає. Орієнтуючись на сучасні тенденції, перетворіть сервіси по обміну повідомленнями в повноцінні канали комунікації.

Читайте также о готовом бизнесе CitySites.