xMMr7z0zOSuQmvzO7_2DSD-GZnvKrM6q.jpg

Популярність соціальних мереж стрімко зростає. Користувачі як споживають контент, так і створюють свій власний. Подібна тенденція на руку компаніям і приватним особам, які просувають себе або бізнес через Facebook, Instagram, Youtube. Кількість лайків, коментарів, репостів – основні показники успішності SMM (Social Media Marketing).

Основні фактори репоста

Щоб людина поділилася чужою публікацією в соцмережі, вона повинна не тільки залучити й утримати його увагу, але і переконати зробити репост. Ми виділили 3 групи факторів, які впливають на мотивацію ділитися прочитаним. Кожну з груп умовно назвали:

  1. Про що?
  2. Як?
  3. Коли?

Про що?

В умовах перенасиченості інтернету інформацією, тільки корисний, цікавий і актуальний контент користується популярністю. Для цього необхідно знати свою цільову аудиторія, а саме:

  • Що хвилює?
  • Чого боїться?
  • Чим цікавиться?
  • Що подобається?
  • До чого прагне?
  • Про що мріє?
  • Що хоче дізнатися?
  • Що і хто надихає?
  • Що не встигає?

Відповіді на питання стануть базою для тем публікацій, релевантним вимогам читача. Подібні питання – ключ до пошуку інсайтів, секретів, справжніх мотивів поведінки цільової аудиторії. Знання таких нюансів допоможе створювати унікальний контент і пробуджувати в читача сильні емоції, якими він захоче поділитися.

Автор повинен стати тим джерелом інформації, якому довіряють. Навчайте читача, формуйте репутацію експерта в своїй сфері. Чим практичніше стаття, тим активніше на неї реагують. Своєчасність теж важлива. Слідкуйте за тенденціями, випереджайте їх. Публікуйте пости вчасно, які актуальні тут і зараз.

Як?

Коли автор розуміє, про що писати, на які теми створювати контент, потрібно визначитися в якому вигляді і як його подавати. Ми зробили акцент на 5-ти характеристиках контенту, від яких безпосередньо залежить залученість користувачів.

1. Тема

Яскравий заголовок, що чіпляє, зверне на себе увагу, спонукатиме відкрити пост і почати читати. Він може бути корисним, вміщати в собі вирішення проблеми або нести унікальну пропозицію.

2. Форма і структура

Найбільш популярні форми статей в соціальних мережах: статті-як (how to), покрокові керівництва, добірки і рейтинги. Лід (вступ) – найперша частина публікації, яку читають після заголовка. Вона носить заманливий характер. Це як запрошення, прочитавши яке, користувач вирішує, чи хоче він продовжувати. Складайте вдалі ліди, саме вони часто стають причиною репоста, так як більшість людей не дочитує статті до кінця.

Використовуйте сторітеллінг – пишіть історії. Цей вид нативної (непрямої) реклами дозволяє надати бізнесу людське обличчя. Публікації у вигляді історій викликають довіру і легко запам'ятовуються. Вони враховують психологічні фішки і доповнюють факти емоціями.

3. Читабельність

Текст читабельний, коли він грамотний і його легко читати. Останнє досягається за рахунок коротких речень, абзаців, маркованих списків, балансу між стислістю і повнотою інформації.

4. Оформлення та візуалізація

Ці параметри перетворюють читабельний текст в привабливу презентацію. Доповнюйте контент зображеннями, діаграмами, відеороликами. Не розказуйте, а показуйте.

5. Розмір

Короткі і довгі пости виконують різні завдання. Для корисного контенту, що несе практичну користь, підійдуть статті від 3 000 знаків. Короткі публікації економлять час, мають рекламне призначення.

Коли?

Час публікації має ключове значення. В який день тижня, в котрій годині зроблений пост – часто стають вирішальними факторами реакції на нього. Тут необхідно тестовим шляхом вивчити розклад активної присутності цільової аудиторії в соцмережі. Із загальних, але не обов'язкових правил – російськомовні користувачі Facebook найменш активні з вечора п'ятниці до ранку понеділка.

Використовуйте перераховані вище поради – і популярність публікацій зросте.

Максимально ефективно це відбувається в умовах комплексного застосування всіх інструментів SMM.

Читайте также о готовом бизнесе CitySites.