EG8geAZ5Uwm7FNX1m1tAkQY-1x2BxRH8.jpg

Більшість підприємців створюють сайт і очікують приплив клієнтів вже в перші тижні розміщення ресурсу на просторах мережі. Однак більшість і не підозрюють, що просування сайту – це кропітка праця багатьох фахівців. Тут недостатньо виділити бюджет тільки на один-два інструменти, важливо продумати ефективну стратегію просування ресурсу в цілому. При цьому процес просування повинен проходити «без перерви і вихідних». Тільки тоді можна отримати максимальний ефект.

Безумовно, стратегія просування формується в залежності від специфіки діяльності, але є основні кроки, які застосовуються до кожного бізнесу і ресурсу.

Перший щабель – визначити глобальну мету

Ваша мета просування – це масштаби зростання бізнесу, якщо, наприклад, ви бажаєте розширити свій бізнес в Іспанії, то сайт повинен бути «заточений» під цей розвиток: англійська мова, іспанська мова, просування за межами країни і т.д.

Для цього, необхідно визначити дрібні цілі, які допоможуть прийти до більшої.

Другий щабель - визначити свою нішу

Це стандартний інструмент маркетингового дослідження, його необхідно робити і до створення сайту. Ми не завжди це пам'ятаємо, тому зараз же визначай свою нішу! Якщо у вас в продажу дитячі трусики, то кількість запитів явно відрізняється від продажів товарів з магазину «для дорослих». Це все покаже Google Adwords. Без чіткого розуміння клієнта – стратегія втрачає сенс.

Третій щабель - аналіз конкурентів

Про це ми багато говорили в попередніх статтях. Тут мова піде з іншим акцентом. Визначте свою нішу конкурентів – так би мовити «вагову категорію», не варто відразу битися з лідерами ніші, якщо ви, відверто кажучи, новачок. Рівнятися на лідерів – безумовно. Але не намагатися відразу зайняти їх місце.

Простежте канали отримання трафіку, де вони розміщуються: портали, форуми, каталоги. Чи використовують контекстну рекламу й інші інструменти. Необхідно провести повноцінне розслідування в області трафіку конкурентів.

Четвертий щабель - семантичне ядро

Простіше кажучи, необхідно скласти список основних ключових слів. Якщо ви все робите самі, то необхідно вивчити питання в мережі, якщо вам допомагають фахівці – вони знають, як грамотно скласти ядро з ключових слів під ваш бізнес.

П'ятий щабель - працездатний і просунутий сайт

Інтернет-ресурс не може просто бовтатися, він повинен відповідати вимогам сучасності:

·Швидке завантаження

·Адекватне відображення в різних браузерах

·Не завдавати шкоди користувачеві

·Мати мобільну версію

Пошукові системи ставлять свої вимоги, перш ніж дати «знак якості» сайту. Їх потрібно вивчити детальніше і задовольнити ті, в системі яких будете просуватися, бо іноді умови Яндекса суперечать Гугловським і навпаки.

Шостий щабель - якісний контент

Тут, безумовно, повинен працювати копірайтер, сео-копірайтер і ін. фахівці зі створення красивої візуальної картинки. Ви повинні чітко розуміти, що інформація повинна бути різноманітною і корисною, заточеною під просування.

Пошукові системи оцінюють поведінку користувача на сайті: чи довго був, скільки клікав, що дивився і т.д. Якщо він зайшов і вийшов, то пошуковик сприймає ваш ресурс як даремний і не показує його іншим користувачам.

Сьомий щабель - зовнішнє просування

Важливо все! Реклама, розміщення на порталах, новинних сайтах, тематичних форумах і т.д. Важливо все, будь-яка можливість отримання трафіку, особливо, на початковому етапі. Великі новинні сайти щодня мають тисячі відвідувачів. Цим потрібно користуватися! Портали дають поштовх для сфери B2B, співпраці, партнерства та ін. видів прибутку.

Просування – це постійний процес. Алгоритми змінюються, поведінка користувача змінюється, і ви повинні постійно зростати і змінюватися.