5MCPy7XSZD7PiIz7sTYrxRjaDBMwfRwe.jpg

Для початку пропонуємо розібратися в тих тенденціях, які зададуть темп розвитку журналістики в цьому році.

Для цього звернемося до дослідження інституту Reuters про розвиток медіа в 2016 році. Нас чекає наступне:

1. Прискорення мобільного інтернету

2. Зростання мобільних повідомлень

3. Зростання дистрибуційного контенту в соціальних мережах і агрегаторах

4. Руйнування ТВ-індустрії

5. Нові метрики для відео-реклами і перехресні продажі на пристроях

6. Бум подкастів і аудіо

7. Онлайн-реклама: рік рекламного апокаліпсису?

8. Війни з блокаторами

9. Блокатори виходять на мобільний ринок

10. Інновації в підписці і мікро-платежі

11. Фокус на корисності і відмінності від конкурентів

На підставі цього можемо зробити наступний висновок: сучасна журналістика віддаляється від класичної моделі і зміщується в бік digital технологій. Для того, щоб сьогодні бути в ногу з часом журналіст повинен не тільки створювати якісний контент, а й знати як його подавати.

1. Необхідно знати свою цільову аудиторію

Використовувати інструменти аналітики і метрики для визначення віку читачів, демографії та статі. Ґрунтуючись на цих даних сегментувати базу читачів, проводити тестування матеріалу. Тільки таким чином можна зрозуміти, що цікавить читачів і вже на підставі цього підбирати інфоприводи, які гарантовано принесуть трафік Вашого сайту.

2. Вміти поширювати контент

Ви провели аналітику, але не дивлячись на Ваші прогнози стаття залишилася без уваги? Скоріш за все справа в подачі матеріалу. Дивіться на поведінку читачів в соціальних мережах. Вконтакте - більше підходить для розважального контенту. У Facebook - краще йдуть ділові новини. Linkedin - використовується для пошуку співробітників. Важлива не тільки подача матеріалу, але і час публікації, стежте за реакцією на матеріали в різний час і робіть відповідні висновки.

3. Розуміння монетизації сайту

Якщо Ви працюєте в інтернет-ЗМІ і не розумієте, як заробляє сайт, то скоріш за все Ви не подолати межу рядового співробітника. Журналіст повинен чітко розуміти, що від нього хочуть і бути гнучким. Якщо сайт отримує відрахування за продаж реклами, то завдання полягає в залученні і утриманні трафіку. Якщо ж мова йде про платні підписки, то важлива не кількість трафіку, а якість матеріалу, за який підписники будуть викладати гроші.

4. Мати уявлення про розвиток інформаційних технологій, знати основи верстки

Для того, щоб бути конкурентоспроможним на ринку журналістики сьогодні, необхідно розбиратися в таких речах, як юзабіліті сайту, вміти самостійно зверстати в HTML статтю. Знати як буде виглядати матеріал на різних пристроях і розуміти, на скільки зручно його буде читати користувачеві.

5. Постійно вчитися новому

Сьогодні видавництва в рівній мірі покладаються як на технології, так і на професіоналізм автора. Журналістика вже не просто гуманітарна спеціальність, це ще і технології, які дуже швидко розвиваються і змінюються. Потрібно постійно адаптуватися, цікавитися новинками світу digital і вміти застосовувати отримані знання на практиці

Читайте також про франшизу CitySites.