tXss1fZWzx9HoUONE0UcnwAPHI4NvRtY.jpg

Скажіть чесно, на що Ви звертаєте увагу в першу чергу, коли отримуєте флаєр на вулиці, коли гортаєте стіну соціальної мережі, коли шукаєте цікаві статті? Звичайно ж, на зображення. Сухий текст без барвистих фотографій сприймається далеко не кожним читачем, тому як більшість людей звикли вивчати інформацію «по діагоналі». При цьому вони обов'язково зупиняють погляд на зображенні.

Якою має бути стокова картинка?

Стокова картинка – це відмінний спосіб при створенні матеріалу сайту або новинної статті невеликої компанії. Стокове фото безкоштовно. Вам не потрібно їхати кудись, знімати фотостудії і довго працювати над оригінальним фото. Стокових картинок в інтернеті досить багато. Але далеко не кожна підійде для новинної статті чи сайту. Обов'язково користуйтеся двома основними правилами при виборі картинки на сторінках інтернету.

Фотографія повинна бути природною

Якщо Ви пишете про людей, які вирушили на відпочинок в зарубіжні країни, це ніяк не може бути фотографія людини з страшенно втомленим обличчям, яку ніби катували два дні і не давали їй спати стільки ж. Та й навряд чи фоном фотографії буде щось подібне:

Фотографія повинна бути також і реалістичною

Вибираючи зображення, запитайте себе: могло б відбуватися те, що зображено на фото, в звичайному житті? Якщо відповідь на питання – ні, то дане фото нереалістичне. Читач не повірить йому, як би Ви не старалися. Повертаючись, до нашого мандрівника, демонструємо приклад явно нереалістичною фотографії:

Ви бачили коли-небудь такого дивака на пляжі? З плащем, в піджаку, без штанів і з маленькою валізкою подібного виду? Схожий на божевільного супермена, але ніяк не на мандрівника.

Читач навіть не просто не повірить подібним фотографій, але і закриє статтю або відкине флаєр в сторону моментально ж. Сучасна людина бачить чимало нереалістичних і неприродних фотографій, картинок, рекламних відеороликів. Все це її дратує і відштовхує. Читач хоче бачити реалістичні і природні фотографії. Тільки так він зможе без роздратування прочитати написане і, можливо, зацікавитися інформацією. Ось приклади хороших фотографій для статей на тему подорожей:

Або ось:

Чому не можна взяти першу картинку з пошукової мережі?

Коли Ви шукаєте фотографії для свого сайту, статті або рекламної публікації, в жодному разі не використовуйте перше-ліпше фото, навіть якщо воно здається Вам і реалістичним, і природним. Справа в тому, що на перших позиціях в Google та інших пошукових системах знаходяться вже давним-давно «заїжджені» картинки. Ваш читач напевно вже їх бачив. Причому, не один раз. Такі фото також можуть дратувати. До того ж, потенційний клієнт може подумати, що вже бачив цю статтю. Тому, що він бачив фото.

Крім того, потрібно підбирати релевантні зображення. Наприклад, повертаючись до туристичної тематики, якщо Ви пишете про переваги автобусного туру по Чехії, таке фото вже точно не підійде:

Тут розміщений далеко не автобус, хоч літак і належить чеським авіалініям. І така фотографія не підійде теж:

Більшість запитає чому. Справа в тому, що дана фотографія ніяк не відноситься до теми автобусних подорожей по Чехії. На ній зображений один із замків Франції.

Ретельно вибирайте релевантні фотографії. Тобто ті, які підходять за змістом до самої статті. Якщо Ви хочете написати про автобусний тур в Чехію, знайдіть реалістичне зображення конкретних пам'яток, які туристи побачать, відправившись в даний тур. І найголовніше, перевіряйте, щоб фотографія відповідала дійсності.

Безкоштовні сайти «фотобанки»

В ідеалі, не потрібно користуватися пошуковими системами зовсім. У мережі є чимало сайтів, які щодня розміщують десятки, сотні і навіть тисячі нових фотографій. Тут можна знайти якісні і професійні картинки, графіки, схеми.

Пам'ятайте, що потрібну увагу важливо присвятити не тільки самій статті, а й обкладинці. Адже від якості картинок на обкладинці безпосередньо залежить, відкриє її читач чи пройде далі. Наприклад, якщо стаття про корисну і здорову їжу, така обкладинка стане вже точно не кращим варіантом:

А ось ця фотографія викличе позитивні емоції та інтерес:

Післямова

Використовуйте прості правила, поважайте своїх потенційних клієнтів і тіште їх природними, реалістичними і якісними фотографіями в своїх статтях. Приділяйте належний час підготовці матеріалів, навіть якщо це невелике рекламне оголошення. Якісний контент – це крок до нових успіхів

Читайте також про готовий малий бізнес від CitySites.