Давайте уявимо ситуацію, як забавно і смішно буде виглядати солідний бородатий джентльмен з тростиною, дипломатом і циліндром на голові в метро ... Підвищена увага і перешіптування за спиною йому точно забезпечені. І це зовсім не дивно, адже так давно вже ніхто не одягається. Сучасний стиль - це джинси, футболка і кеди.
Багато що залишилося в минулому: відеоплеєри, тетріси, тамагочі, йо-йо і т.д. Тренди змінюються щодня. «Пісок стирає» і прийоми в текстах, які продаються, що в 2010-хх спрацьовували і приваблювали потенційних клієнтів як бджіл на мед, сьогодні викликають масу невдоволення і роздратування.
Антитренди текстів, які продаються
1. Вбити наповал питаннями. Є така фішка в техніках продажів, коли кандидат відповідає три рази ствердно на перші питання, тоді і в четвертий раз він відповість «так». Раніше це було родзинкою, нікому не відомою оригінальною ідеєю. Зараз же це смішно і фальшиво, враховуючи, що кожен другий знає цю техніку.
Отже, НЕ МОЖНА починати з питань. Це досить дивно виглядає. Уявімо, що людина зайшла на сайт доставки піци. І тут йому:
Хочете замовити піцу онлайн? Хочете насолодитися смачною піцою та швидкою доставкою?
Це ж очевидно. Так, він хоче! Відразу до справи. Не потрібно тягнути резину питаннями з розряду «Капітан очевидність». Тим більше, що це не офлайн діалог, де людина очікує відповіді. Тут все одно ніхто не відповість.
Пишіть відразу красиво і корисно:
Порадуйте себе незвичайними смаковими поєднаннями в нашій піці «777». Привеземо швидко, протягом 29 хвилин, а якщо немає - подаруємо піцу!
Нічого нового і суперкреативного, але виглядає привабливіше. Теж саме стосується і риторичних запитань по тексту.
МОЖНА акуратно і доречно ставити питання. Без фанатизму, один раз в маленькому тексті і два – у великому. Вдалий прийом в кінці тексту:
«... Ви все ще не знаєте, як писати тексти, які продаються? Тоді ми йдемо до вас!»
2. Ходити по болючому. Класичний прийом з техніки продажів «6П», де спочатку говоримо про біль клієнта. Так, говоримо! З ним, індивідуально або в майстер-класі. Саме промовляємо, але ніяк не пишемо. Бо виглядає це так собі.
«Головний біль заважає думати? – Наша «чарівна таблетка» вирішить це питання раз і назавжди!»
Знову ж таки, виглядає смішно. Та й пахне це обманом.
Пропонуємо відразу почати з користі, з результату:
«Відчуйте себе здорово: препарат «777» дозволить привести думки в порядок і позбавить від головних болів».
МОЖНА додати історію від себе. Свій приклад, розповісти про свій біль, де людина побачить себе. Цей прийом сьогодні активно використовується і головне – працює. Це не стосується агресивної стратегії просування. Де весь маркетинг побудований на «нападі на клієнта», вказування йому слабких місць і т.д.
3. Залякування. Це схоже на натискання на больові точки, але тут додається ще страх. Страх за своє життя, за майбутнє, за здоров'я, дітей і т.д. наприклад:
«Зверніться в наш сервісний центр, адже таких чесних більше немає!», «Ваше волосся більше ніколи не буде випадати, якщо приймати наш комплекс вітамінів постійно».
Так чи інакше, такі оберти наганяють страх. Та й просто вже не привабливо виглядають. Перегнути палицю в такому оберті – втратити клієнта назавжди.
Набагато правильніше буде написати:
«Наш сервісний центр працює 24/7 і максимально швидко допомагає клієнту вирішити питання з обслуговуванням автомобіля. Для вас є зручна кімната очікування, персональний менеджер і чашка гарячої кави!»
4. Встановлювати тимчасові рамки. Від цього теж треба відходити, але за інерцією метод ще працює. Різноманітні таймери зараз стоять на кожному лендингу.
«Встигни придбати до півночі!», «В тебе залишилося 7 годині 5 хвилин і 34 секунди»
Особисто мене це все дратує і я терпіти не можу, коли підганяють. Навіть якщо мені потрібно купити чупа чупс.
НЕ МОЖНА тулити таймер куди треба і не треба. Користувачі вже не реагують на нього. Просто пропускають повз. Важливо провести аналіз сторінки, як користувачі реагують на сторінку з таймером і без нього.
Якщо дуже хочеться, то МОЖНА іноді ставити таймер на акцію або розпродаж, але тоді через «n» -у кількість днів акція дійсно закінчується і зникає назавжди.
Хто уважно читав, напевно зрозумів, що сьогодні головне - це чесність, щирість, говорити від душі, звертання з користю і допомогою. Обман, лестощі, хитрість, залякування і тиск давно вже не працюють і працювати не будуть.
Читайте також про готовий малий бізнес від CitySites.