Захоплюючий заголовок часто виступає чинником, що спонукає читача клікнути по посиланню і почати знайомитися зі статтею або новиною. Ми підготували добірку незвичайних заголовків на сайтах міст, що входять в мережу CitySites.
На сайті Вінниці чимало рекламних публікацій з привабливими назвами. Наприклад, про два пейнтбольні клуби, де заголовок недвозначно натякає на цільову аудиторію такого виду дозвілля.
[Війна для «постарілих» дітей: пейнтбол у Вінниці]
Ініціатива міської влади використовувати для назв нових вулиць доброзичливі епітети стала темою статті на сайті порталу Гродно.
[Радісна, Мудра, Хороша: як назвуть нові вулиці в Гродно?]
На міському сайті Харкова, в рубриці «Топ від 057», виходять рейтинги з цікавими заголовками. Наприклад, про харків'ян, які скоїли кримінальні чи аморальні вчинки.
[Ганьба міста. Хто заставив харків’ян «червоніти» в 2018 році (ФОТО)]
На порталі міста Астани висвітлили весняний показ мод, де моделями виступили мами. Назву для публікації придумали відповідну, але з гумором.
[Змінюючи тапочки на шпильки]
Ще один матеріал, присвячений успішним жінкам Астани, починається з красномовного заголовка і відразу привертає до себе увагу.
[60 історій, 60 портретів, 60 героїнь]
Публікація на сайті Києва про сніговика в стилі хоррор наводить страх тільки від прочитання одного заголовка.
[Крипово: в Києві знайшли зомбі-сніговиків]
Завершити добірку хочемо фотоконкурсом на сайті міста Алмати, де батьки розміщують фотографії перших подвигів своїх дітей. Тема каже сам за себе.
[Мамина помічниця, татовий чемпіон]
Вигадуйте оригінальні заголовки і перетворюйте статті у вірусні публікації.