Знаєте приказку: «Важлива не кількість знань, а їх якість». Ось так само і з сайтами у видачі Яндекса. Тепер важливо не те, скільки інших ресурсів на них посилається, а якість і корисність контенту для користувачів.

Раніше Яндекс робив оцінку за значенням показника ТІЦ – тематичного індексу цитування. Складався він з кількості та релевантності посилань, які ведуть на оцінюваний ресурс. Чим він вищий, тим краще. Але його досить швидко навчилися «накручувати». Купувалися потрібні посилання на інших майданчиках, і сайти починали рости у видачі, як гриби після дощу. Після зміни алгоритмів і «цінностей» пошукових систем зовнішні посилання вже не так важливі і ними вирішили «знехтувати».

В кінці серпня 2018 року з'явився показник ІКС - індекс якості сайту. Це пов'язано з тим, що контент і його значимість виходить на перший план. Чим він корисніший для людей, тим краще. Метрика буде розраховуватися на підставі:

1.Відсотка відмов і часу взаємодії відвідувача з контентом;

2.Відповідності тексту запиту людини і повнота інформації;

3.Числа переходів за прямими запитами, які містять назву організації або бренду;

4.Загального числа відвідувань;

5.Технічних характеристик: швидкості завантаження, оптимізації під екрани смартфонів і планшетів.

6.Прив'язки до географії користувача;

7.Відгуків і даних в інших сервісах: Карти, Zen, Метрика, а також згадок в соціальних мережах.

Якщо порівнювати між собою індекси цитування та якості, то новий вийшов більш «чесним» і комплексним методом оцінки. Його складно «накрутити» і він більш об'єктивний.

Команда Яндекса на момент написання статті не розкриває всіх карт і однозначно не відповідає на питання, від чого він буде залежати. З одного боку, щоб убезпечити метрику від надто активних дій веб-майстрів. З іншого – тому, що самі ще знаходяться в процесі тестування, і в разі потреби, будуть вносити коригування.

У чому користь

Нова характеристика допоможе користувачам сформувати певний кредит довіри при першому знайомстві. Багато хто стикався з проблемою неактуальності і спотворення інформації в мережі. В Інтернеті кожен може писати, що йому заманеться і це породжує тонни контенту, який просто не потрібен і суб'єктивний. Коли людина вперше приходить на сайт, вона не знає, наскільки інформація, представлена на ньому, їй підходить. Щоб не витрачати час на порожнє читання, вона може подивитися значення ІКС. Чим воно вище, тим більш придатним можна вважати майданчик.

Це дозволить людям економити час і зусилля на пошуки потрібного матеріалу, а для творців контенту – це стимул ставати кращими і прагнути розвивати свої проекти.

Де подивитися цифри

Якщо на ресурсі відкрито не виводиться чисельне значення параметра «Х», то його можна подивитися на сторонніх майданчиках, наприклад на pr-cy.ru

Для власників, маркетологів і веб-майстрів ці дані доступні в кабінеті для веб-майстрів Яндекса в розділі «Зведення».

Зверніть увагу, що цей показник поки не впливає на пошукову видачу і скоріше є її наслідком, ніж причиною формування. Але в будь-якому випадку, чим він вищий, тим більше шансів у ресурса опинитися на першій сторінці.

Читайте також про готовий бізнес "під ключ" від CitySites.